czwartek, 11 lipca 2013

Prolog. Cause everything strats from something...

Pakowałam walizki, Ashley nerwowo przechadzała się po moim pokoju.
- Jeszcze wszystko da się odkręcić, nie musisz tego robić! - Próbowała mnie przekonać.
- Ash, ustaliłyśmy plan działania i trzymajmy się go. Masz za dużo do stracenia, a ja? Trudno, udźwignę to jakoś. - Z oczu mojej przyjaciółki popłynęły łzy, podeszłą do mnie i chwyciła za ręce:
- Emily posłuchaj, jesteś najwspanialszą przyjaciółką. Kto byłby w stanie coś takiego dla mnie zrobić? Nie wiesz jakie mam wyrzuty sumienia, ale może masz rację i tak będzie lepiej... - Nie mogła opanować potoku łez, przytuliłam ją mocno. Z dołu dobiegał głos mamy:
- Zaraz przyjedzie samochód z ośrodka, pospiesz się! - Chwyciłam mój bagaż po czym szybko zbiegłam na parter.
- Co, zadowolona jesteś z siebie?! Po co ci to było? Nie tak cie z ojcem wychowałam! - Obarczała mnie pretensjami.
- Nie możesz sobie darować, prawda?! Nie mieszaj do tego ojca, on nigdy by mnie tak nie potraktował. Wspierałby mnie, mimo wszystko! - Z podjazdu usłyszałam dźwięk trąbiącego samochodu. Mama z Ash pomogły mi załadować rzeczy do bagażnika, kolejny raz uścisnęłam koleżankę i wsiadłam do auta, wcale nie oglądając się na matkę. Uchyliłam szybę, kierowca ruszył. W ostatnich sekundach machałam im z okna.
- Jej ojciec teraz przewraca się w grobie!
- Gdyby tylko Pani znała prawdę...
- Jaką prawdę?
- Nieważne! Będzie lepiej jak już pójdę, do widzenia!
Droga do ośrodka mijała strasznie powoli. Byłam tak znudzona, że poprosiłam kierowcę o włączenie radia. Przewijał kolejno stacje po czym zatrzymał na najgorszej. W dzisiejszym notowaniu Top of the Top na miejscu pierwszym uplasował się Justin Bieber, kanadyjski piosenkarz z utworem "Believe"!
- O matko! - Westchnęłam w duchu.
- Czy mógłby Pan zmienić stację? Proszę! 
- A co, nie lubisz go?- Spojrzał się na mnie z dziwnym usmiechem.
- A jak można go lubić?! - Chyba go zaskoczyłam, bo popatrzył na mnie ze zdziwieniem.
- Czyli ty jeszcze nie wiesz? No fajnie, fajnie cie urządzili. - Śmiał się
- Niby czego nie wiem? - Zapytałam lekko zirytowana.
- Mam zaszczyt poinformować cię, że gwiazda pop młodego pokolenia, Justin Bieber będzie odbywała karę w tym samym czasie i ośrodku co ty! - Drwił ze mnie, brzmiał jak ten popieprzony prezenter radiowy.
- Tak jasne, co jeszcze?
- Nie wierzysz? Przekonasz się jutro. - Po tej rozmowie przestałam się do niego odzywać, zdenerwował mnie.
- To jakich chory żarta - Myślałam.


 -----------------------------------------------------------------------------------------------
Cześć! Oto początek mojego opowiadania. Zachęcam do dalszego czytania i szczerych opinii! Rozdziały będą pojawiały się co 4-5 dni, ale za to nie będą długie. Zapoznajcie się z bohaterami w odpowiedniej zakładce, która będzie cały czas aktualizowana! Let's go! Bye!

32 komentarze:

  1. czekam na dalszą część
    fajny blog
    to mój:
    www.thebest2000.blog.pl
    liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Fajny blog. Opowiadanie bardzo wciąga. Już nie mogę się doczekać na następną część.
    liczę na rewanż
    liczi-or-liczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz, czekam dalszej części. Jak fajnie, że zjawiła taka fajna blogerka! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowida się naprawde nieźle :)
    czekam na dalszy rozwój akcji :>

    zaobserwowałam i liczę na rewanż..

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciągnęło mnie twoje opowiadanie bardzo ;)
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.
    Ps. Dziękuję ślicznie za odzwiedzinki i tyle ciepłych słów ;* ;)


    http://zapiski-petitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szykuje się bardzo fajny blog i opowiadanie.
    Będę na pewno czytać :) i zaobserwowałam też Twojego bloga.
    Zapraszam również na mojego bloga i liczę na rewanż.
    http://zmixowany-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za bieberem... wolę Florence ^^

    Naciatella
    ogrod-rysunkow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog , lecz nie lubię zbytnio biebera
    czekam na dalsze rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super blogg <3 :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na dalsze rozdziały ;)) zaobserwowałam i licze na rewanż:
    www.heheszkixd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wciągające;> czekam na dalszy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałem Cię do The Versatile Blogger. Więcej informacji: http://bartensocomments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to tło z Biberem :)
    Blog też fajny.
    Zapraszam do mnie http://storybelel.blogspot.com/
    Pozdrawiam Bel El ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, jak ładnie tu. Cudny prolog. Podoba mi się. :) liczę, że wpadniesz i się odwdzięczysz.

    OdpowiedzUsuń
  15. I obserwuje. Mam nadzieje, ze Ty tez.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na więcej :D

    http://moje-nudne-lecz-czasem-ciekawe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm... Ciekawie się zapowiada :D
    Obserwuję ;)
    http://przezxobiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie zapowiada sie fajna opowiesc

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz nie przepadam za JB (toleruje go), ale będę czytać dalej ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie , fajnie :3 Zaobserwowałam ;3 Ciekawie tutaj ;33

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej..serio swietny pomysł na opowiadanie :D obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Omg KOCHAM. Pierwszy post i kocham nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wciągający początek :) Jak dla mnie bomba! Oby tak dalej :) clauudiaa--rose.blogspot.com + obserwuję czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeej z justinem bieberem *_* na pewno zostane stałą czytelniczką :D Mega <3
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/
    jesli ci sie spodoba moj blog zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy początek będę tu wpadać ;)) http://dilemmas-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za JB, ale opowiadanie zapowiada się dość ciekawie, chociaż w prologu liczyłam na coś bardziej tajemniczego, więcej opisów, a mniej dialogów. Ogólnie, to mi się podoba.
    www.firefrosted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej tu http://desires-of-shadows.blogspot.com/
    Zaczyna się ciekawie, a nawet bardzo moja reakcja to miej więcej : " O"
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie powiem, zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń